Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, April 26, 2011

Kuantan - last day

hah kan lepas aku bagitau aritu aku kat kuantan...then siap jer aku tulis qiha pun bangun dari tido...so kami pun mandilah sama then bersiap untuk balik KL...singgah RnR Gambang..konon nak makan lagi ikan patin tapi kan aku tengok ikan kembong air asam macam sedap so aku bedal yang tu...kitorang gerak balik dari kuantan pukul 11.30 kot then spai cni pukul 3.30 so masih awal maka sambung berjalan ke ioi mall pulak...lama dah tak berjalan ke citu..

ok ni gambar masa tengah aku bersiap2 untuk balik...ari ahad tu adalah hari hijau sekeluarga...






maka tamat la cite hujung minggu di Kuantan....tak banyak tempat aku g...tak banyak gambar aku amik...selalu macam tu la kalau ikut abang bekerja...tak ke mana2 pun even peluang jalan2 Malaysia depan mata...abang bukan minat sangat bab jalan2 ni...so redha dalam paksa jela...hahahahhaa....sentap tau!

No comments: