Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, January 27, 2011

cuti raya...

We are pleased to inform that; the company will be closed officially on 29th January 2011 to
7th February 2011 for celebration of Chinese New Year and will be resuming on 8th February , 2011.

tu adalah MEMO pemberitahuan tentang cuti tahun ni.
tapi kan.........................................................................................................
aku start cuti 2nd February 2011...huhuhuhu...sedih jer.reason aku tak balik kampung n takut ada keje nak buat lagi ker....
sekarang ni pun takde keje..nak tunggu sampai selasa depan terus lamanya nak cuti ni...huahuahua.bos aku pun dah kurang masuk opis coz ada jer keje dia..hal personal dia nak setelkan.masuk opis pun kejap2 jer...adeh aku yang kebosanan sorang2 kat opis ni.
plan asal aku ingat isnin ni nak kemas2 umah...nampaknya terbiar semak jugakla umah aku tu.tahun ni adalah tahun arnab...aper maksud ker aper aku tak tau...tapi kan this year pun bos aku tak excited nak sambut raya coz payment tak dapat lagi...kecewa jer bila semalam cuma dapat gaji tapi no bonus...angpow ker....terus seday...


aper2 pun aku nak advance wish...






No comments: