Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 7, 2011

senyum itu hanya seketika

Entahla...emmm....belum aper2 dah mengeluh...sekarang ni macam im lost my hapiness...everything make me 10sion, bad mud n all -ve felling..xsuke tau sebenarnya coz terus rasa my life so dull...no more beautiful color just black n white.

tapi semalam suddenly i can laugh very loud until nak meleleh ayaq mata.sebabnya semalam petang bosan so bukak chatting fb..memang jarang nak on coz prefer talk at ym..so terborak dengan so ex-schoolmate masa form 6 dulu...tanya2 kaba then he remind me bout one story in the past.hahahaha
pasal i watch muvee with him..masa this indian boy told me memang langsung tak ingat tentang tu...pastu cikit2 otak ni berputar, patah balik masa so teringatlah balik.gelak sakan aku sorang2 kat opis ni.malu wei bila ingat balik.yela orang tu beria nak berdating dengan aku tapi aku macam nak tak nak jer...tapi sekolah aku ni malu2 taik kucing...mana pernah keluar berdua..yeke...bukan dulu ada dating dengan boyfriend ke?eh tu lain story ma...

sebab budak ni indian boy kot so makcik tak besa dating2 la.hahahahaha...padahal bukan dating pun takat tengok wayang je.sanggup dia datang amik aku kat umah...oh masa tu naik moto je...alah malunya..*shy face..hik..hik..hik..tah la tak tau macam mana boleh terplan keluar tengok wayang..cite senario the movie.

tetiba dari setiap ari mud pun tak baik..lepas gelak rasa lapang dada..muka pun rasa berseri.tapi tu la hanya seketika..tahla kegembiraan dalam hidup aku macam dah takde.yang ada hanya rutin life je.sekarang pun dah ak suke nak bercakap.dengan abang pun aku tak suke berbual.asal aku bersuara je dia kata bising la..bebel la..memekak la...so malam tadi lagi la buat aku bengang..tapi pernah dah nak memahami hati n perasaan aku sekarang.jadi sikap dia yang tak amik endah dah pasal aku so nak rasa nikmat dipujuk,dipuji dah takde.akula pujuk hati sendiri..pujila diri sendiri.rasa macam nak nangis puas2 bagi melepaskan sesak di dada tapi tak mampu.dah bengang2 sangat jadi aku amik sikap ignorekan dia..zipkan mulut terus.kecewa untuk bersuara..hanya akan bercakap bila ditanya je.

ok dah tak mau tulis lagi nanti melalak plak...arini dah jumat,tak sabar nak balik..setengah jam lagi then boleh main dengan qiha.rindu2 kat dia.malam tadi dia tido lena,tido telentang dengan bantal kiri kanan terasa macam dia masih baby lg..padahal lagi 2 minggu nak jadi toddler..kena pandai jalan eh..kena rajin pegang botol sendiri ye anak ku...pikir qiha boleh senyum ckit...:-)..betulla anak tu pengubat duka.

No comments: