Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, January 26, 2011

sakit tekat

yup..muka orang sakit...macam tu la aku sekarang.sakit tekak lor...terus badan pun rasa bisa2..kepala penin..but i cannot sakit...until this friday coz tis the last week of working day before company close for long holiday due Chinese New Year....
puncanya aku rasa last monday aku makan sebijik jer pun limau mandarin.tah kenapa boleh terus sakit tekak.may be jugak isnin tu cuaca tak menentu kejap panas pastu tetiba hujan lebat so pakej la kesakitan tu.then malam tu aku masak nasi lemak..so sambal ikan bilis..bertambah2 la alasan tekak meragam..
harap aku boleh bertahan until tis friday for work..sabar ye badan...arini rabu so ada 2ari lagi jer keje then we can rest.

No comments: