Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, January 5, 2011

termakan pun cili...

ok mud aku memang tak elok...tu la masalahnya kalau aku geram,marah tapi tak luahkan tapi pendam dalam hati...moga aku terus tabah n kuat mengubat hati sendiri...kecik ati sangat tapi tak mampu bersuara..lagi2 bila kata2 aku umpama bunyi bising pada dia.tak pujuk takpe tapi berinisiatiflah cikit untuk memahami kenapa n mengapa.
ok berbalik pada cerita asal...hujung tahun lepas (padahal last week jer!) biras aku ada mengadu kat ym konon orang lain bagaikan tak hirau tentang umah my late FIL..umah terbiar macam tu je n nobody care bout it.so aku tegurla cakap yang umah tu bukan diorang je yang risau n nak uruskan tapi semua pun amik berat tapi kesulitan diorang reka maka sume pun macam dah tak amik endahla.padahal kunci rumah tu diorang je yang keep coz konon tak mau ada orang2 yang berkenan tak salah guna umah tu.blah la...
so semalam terasa macam nak tengok FB diorang..n u guest that she hiding her wall from me to see..for what kan..better delete terus..so aku pun saja 'menyalak' kat wall FB aku so terasa plak...then cepat2 dia respon..n kebetulan ayat yang sama aku tulis kat wall qiha..aku benci orang yang asyik pikir dia betul jer...mengaku salah jela...aku pun tulis kat ym sori for what i write but she didnt..nampak sangat dia pikir she always at the right path padahal everyone have their right n wrong nya..meh aku tunjuk what her respon at qiha FB...kompem dia takkan tulis kat wall aku kan coz nanti lagi ramai yang tau...betul tak???



No comments: