Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 24, 2011

jatuh katil...

sepanjang setahun pembesaran qiha tak pernah sekali pun dia jatuh katil...aku cukup berhati2 membiarkan dia di atas katil...tapi kita hanya manusia biasa..biar perfect macammana ada khilafnya...so malam jumaat tu kali pertamanya qiha jatuh katil....huhuhuhu..jangan tanya aper perasaan aku..
keadaan aku memang kelam kabut,panic,mau nangis...masa tu qiha bukan sendirian atas katil,ada abang bersama.memang frust sangat.aku masa tu tengah isi susu dalam container n isi air dalam termos kat dapur.yela bekalan untuk tengah malam kot2 qiha bangun nak susu ker...
abang cakap qiha jatuh tapi kepala kena bantal...tapi tahla aku kat dapur pun dengar bunyi bende jatuh ke lantai.memang aku ilang pertimbangan bila masuk bilik tengok qiha nangis sampai biru muka!dengan suara takde..badan keras..memang aku terbayang leher terkehel..tak pernah qiha macam tu...memang nak teriak sama...
dalam otak aku terus cakap nak bawak dia g klinik..cepat2 siap...risau sumthng bad happen.ya Allah lindungilah Faqihah ku selalu.aku just tau jerit bawak qiha g klinik..nak g klinik...lepas back tu normal memang sedih tengok qiha tersedu2..she never like that when crying.huhuhuhu...
masa nak keluar umah tu dia dah ok dah..but still bawak g klinik jugak.on the way tu dia dah boleh gelak2..normal act...aku ni rasa nak nangis..tapi tak maula cengeng so bergenang ayak mata ja.kat klinik doc cakap nothing bad..she normal.baby head like rubber..so they will bounce..lega..doc ajar next time kalau baby nangis tak henti tutup telinga dia coz bila dia dengar bunyi nangis sendiri kuat so they will shut up.
so balik klinik she ok...aku pun lega.harap tak jadi lagi perkara2 macam ni.qiha kalai tido sorang atas katil biasanya kalau terjaga dia akan tunggu until we her parent take her down the bed.tapi kitorang pun kena concern la bila dengar qiha bangun so cepat2 check dia kat bilik.

No comments: