Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 14, 2011

Tiada cuti lagi

salam Jumat buat semua...
kenapa?..mengapa?...siapa?..bila?...hahahaha..sebenarnya dari Rabu lepas abang dah cite tentang ni tapi aku jer malas nak cite..kunun2nya masih tak boleh terima kenyataan..buleh?
'start tahun ni opis dah mula keje sabtu ahad jadi dah tak boleh cuti'...oh ayat yang tak best dengarkan...aku pun tak paham kenapa perlu keje weekend?cukup jela handle karnival sesekali di hujung minggu...seminggu abang just cuti sehari yakni weekdays..boleh cakap dengan qiha..lepas ni bolehla kita g jalan2 masa mama keje..hampehkan..
aku bukan nak pertikai tapi sume yang keje kompem nak rehat n weekendlah waktunya.klu keje 5hari seminggu pun dah payah nak suruh abang tolong aku kat umah ni kan pulak keje seminggu...makin tunggang langgang la umah aku.geram la plak...aper aku nak buat kat umah dengan qiha dihujung minggu...tak berjalan pastinya kebosanan kami...hhishhhh....susah betulla..harap cite ni tak betul..

No comments: