Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 10, 2011

mud terus-terusan menurun

sabtu tu just dok umah jer...reason abang kononnya penat balik keje lewat malam pkl1pagi!saja bagi qiha cakap dengan ayah before she goes sleep on firday nite..she can babbling on phone!before tis she just keep silent n dunno how to respon until the phone been hang up.good gurl...
so saturday just stay with 10sion at home..no communication.bersihkan rumah sekali angkat tikar, toto tengok basah n berbau.mesti aritu hujan lebat air masuk ikut lubang tingkap. so pesan abang tolong sidaikan tikar kat luar n call dobi to pick up the toto to wash...after we (me & qiha) finish our shower still no action so i make it by my own.now 1 started to ask once if no respon just do it by myself.arah banyak kali nanti kata memekak plak..so just ignore...masak sup daging jer.malas nak cakap umah dah takde lauk so kena beli bahan basah.
ahad lagi parah...qiha betul2 kebosanan dok umah bapak dia plak buat alasan sakit kepala..tah betul ke tak coz aku perasan tiap kali aku buat mogok tak bercakap abang mulala cakap penin,pastu membuta jer.susah sangat ker nak tanya aper masalah aku?sedar tak dia aku ni dah lama sakit jiwa,perasan..ckit jer lagi nak sakit meroyan.petang tu dah 2kali aku main2 pkaikan kasut pada qiha n 2kali qiha panjat katil tunjuk ayah dia..sambil cakap2 macam nak bagitau she ready to go out.sebab bapak dia ni memang hati kering maka aku angkutla qiha ni berjalan ke kedai bawah beli pampers n susu dia.sambil2 tu aku beli kuih2 la coz sepanjang hari tak makan.qiha pun hepi n tak payah aku mendokongnya.just nak balik tu tetiba hujan nak tak nak call abang suruh pick up.alahai umah n kedai just sekangkang kera je tapi lambatnya la so aku decide nak jalan balik jugak,pkaikan plastik atas kepala qiha.time tula baru nampak kelibat bapak dia.hidup aku betul2 depress la sampai aku timbang berat dah tinggal 40kg jer dari 45kg turun 42kg...pun masih lagi abang tak nampak kesakitan jiwa aku.
ok petang semalam berkesempatan borak2 dengan aunty sebelah umah sambil biar qiha main dengan nazrul n nazri.she now learning to walk so kejap2 bangun nak berjalan.so lepas ni bersedia untuk berlari n berjalan pimpin tangan kat pasaraya..hehehehehe...
malam tengok AJL25..sume pun tau tentang keputusannya so tahniah pada ana raffali n pemenang2 yang lain.pada yang gagal takpe tahun depan cuba lagi.

No comments: