Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, January 12, 2011

K.U.T.U

eh bukan nak cite tentang serangga tu...qiha pun masih tak sekolah lagi kompem tak terjangkit sapa2 pembawa kutu...hahahaha...harap janganla nanti dia sek ada..naya aku nak bersihkan plak...
geli plak aku tengok kutu ni.teringat dulu anak2 buah ada kutu coz jangkit kat sekolah.pastu abis 1 umah berjangkit dengan aku2 sekali coz dok umah akak aku kan masa tu.terasa gatal plak kulit kepala...hahahaha

cite sebenar pasal main kutu...hahaha...honest aku tak pernah main kutu ni..yela mana ada geng..so dengar jela orang2 cite tapi tak pernah aku join.tadi pagi kawan aku ym..tanya nak join..mak aii..senang je kan aku boleh join even kawan just suggest kat ym..hahaha..

setelah bersoal jawab serba sikit makanya aku setuju...so harap2 nanti bulan yang aku dapat duit selepuk tu aku reti guna dengan wisely...tak pikir aper just nak tau macammana main kutu ni dipermainkan..memang duit tak banyak..just nak try..klu ok next time ada ajak main bolehla..tak pun sebab ada tujuan tertentu ke kan.so start hujung bulan ni aku kena bagi kawan aku duit la...emm...dia keje kat KLCC aku kat puchong...jauhkan kami..jumpa pun bukan senang...tapi takpe..sesekali nak merasa duit masuk banyak.anggap macam bonus...hahahaha..

No comments: