Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, January 27, 2011

sendiri

arini g keje sendiri..takde abang anta coz abang ada meting kat Genting..so aku mandi pagi tadi dia g..qiha aku anta umah kak ct jalan kaki.then turun bawah konon nak tunggu bas..tanya orang bas tu destinasi aku nak g khidmat bas dah takde so kena naik 
nasib baik la dia ikut meter tapi jarak yang tak berapa jauh tu kena charge rm9..nasib dah ada gaji kalau tak naya aku nak bayar....pastu aku naik ni plak nak g keje
emm..keluar umah pukul 7.15am tadi.nasib qiha aku kejut tak mengamuk.aku kata aku nak kena g keje sendiri so dia kena g umah mama ct awal,ayah dah keluar g keje.masa naik bas ni aku tengok dah nak dekat pukul 8.30.
so aku pun turun kat bandar..sementara tunggu bas yang lain aku singgahla maybank coz nak cash deposit dalam acct sendiri.tunggu la sampai bas lain pulak sampai..nampak bas ni..aku terus naik la...
then baru sampai area tempat keje aku.mesti tengok macam jauh sangat kan padahal jarak satu tempat dengan satu tempat adalah dekat.pastu aku kena la menapak untuk sampai ke opis...
kira dah lambat dah aku tiba...patut masuk pukul 8.30 tapi kalau aku kena g keje sendir jawabnya pukul9 baru sampai opis.nasib baikla bos aku ni bukannya straight sgt bab timing aku.hahahahaha
moral of the story..bila hang nak belajaq bawak keta sendiri na?tapi kan kalu la aku reti bawak keta sendiri..pagi abang nak g opis macammana?jangan cakap pukul6.30 angkut qiha masuk keta then g anta abang then aku balik umah bersiap then anta qiha g umah kak ct then aku plak g keje.emm...jauh plak atvt yang aku kena buat.
takpe2 aku usaha jugak belajar bawak keta.tau peripentingnya aku learn to drive sendiri tapi kan aku ni penakut so how aku nak bawak keta.dah guna keta auto pun belum sekali aku try bawak.tunggu balik kampung nanti nak cuba2la bawak.manatau berani ker...hihihihi




No comments: