Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 3, 2011

entry 2011

ok mari kite bercerita kisah penghujung 2010..
kamis 30/12/10
bergerak balik segamat pukul6.30..spai sana dalam pkl9.30...qiha takut dengan sume coz tak biasa

jumaat 31/12/10
tak ke mana2..dok umah jer..petang ajak mak pusing2 bandar saja bagi rasa keta baru..hah sebelum tu aktiviti dengan abang adalah menghias keta keluarga kami tu.ala bukan aper pun..gatal tangan tampal blink2 kat logo perodua kat depan.konon nak nampak lainla..hik..hik..hik..
malam sebelum midnite aku dah tido..tah ek tak minat plak nak tengok sambutan new year kat tv..

sabtu..1/1/11
abang dengan semangatnya basuh keta..then t/hari bawak abah g kenduri kat chemplak barat...qiha ngamuk2 nak tido so dalam keta tido..kat kenduri tido..spai kitorang dah makan n nak balik baru dia bangun.on the way nak g kenduri pick up adik dulu tepi jalan.hehehhee..masa kat kenduri jumpa dengan orang yang takkan aku lupa n selalu bercerita tentang dia coz jasa dia amat besar bagi aku.dia ialahlah Pak Adam...dia dulu driver felda so klu abah tak bawak aku g sekolah kerana ada hal..pak Adam la yang bawak..lagi tak sangka pak Adam boleh cam muka aku.pergi kenduri tak lama pun...
petang amik shida balik keje then kitorang g pasar malam..jalan2 sana cni...8.30 baru balik umah.qiha memang aktif sepanjang kat kg..makan pun kuat..

ahad 2/1/11
plan nak balik t/hari..pastu abang cakap pukul 4 tapi sume bantai tido..qiha tido 2jam..klu tak setakat setengah jam jer...so memang dah menjangka kami memang suke redah jam di highway..hehehehe..so 5.30 kitorang baru gerak balik..qiha main2 dalam keta then pukul7 dia tido so sepanjang perjalanan balik dia tido jela.so spai ikut jadual..pkl8.40 dah jejak seri kembangan...so g kedai bungkus makan.balik umah qiha ke main suke..home sweet home la katakan.bersepah pun umah kami.hehehhee...inagt qiha akan berjaga lama nasib baik pkl10 dia dah ada tanda2 nak tido jadi cepat2 kemas aper yang patut so pkl10.30 aku pun join tido jugak..

isnin 3/1/11
mulakan hari baru pukul5.30 coz aku baru nak masak bekal qiha.aku buat sup telur jer..tu yang paling cepat.then masak nasi.abang pun konon semangat tahun baru so dia pun bangun then gosok baju...kan bagus bangun awal so boleh tolong2 aku ckit.qiha malas bangun pagi..kejut2 mata susah bukak..spai umah kak ct nampak ada buai..nampaknya qiha dah ada kawan la...
t/hari cal kak ct coz baru teringat yang pampers qiha dah nak abis kat sana tapi lupa anta...so kak ct cakap qiha kuat makan...pastu cbuk plak tolong hayunkan buai...emm....harap tak la dia lepuk muka budak baru tu..hehehhehe..

No comments: