Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 19, 2010

bosan..

semalam n arini adalah ari yang paling membosankan sebab sorang2 kat opis.kan aku just berdua je dengan bos so dia tak datang harus aku kesepian..ha..har..har...10sion pun ada coz kalau macam ni better dok umah layan tido qiha..
aku ada cite tak yang malam raya tu umah aku ngam2 tong gas abis?so tak dapatlah nak masak sup qiha so semalam qiha just makan nasi impit + sup labu sajork!yang magicnya qiha dah tak berak darah..so lega n selamatlah duit.semalam balik keje abang usul ajak makan pizza hut..aku orait je tapi macam nak TERkeluar ayat "bukan sebelum ni abang dah banned pizza ke sebab servis lambat?" tapi kalau aku sebut tak merasa makan plak.alang2 gas abis so oklah makan luar.so balik dari makan2 g kedai runcit order gas.so terus masak sup ayam n whip cream banana..rasa abang nak rasa kot tapi aku punya semangat simpan dalam fridge bagi sejuk n untuk makan malam ni.harap sedaplah ek.hah aku rasa qiha ni tak boleh nak tido kalau aku takde sekatil kot.puaslah abang nak tidokan dia tapi asyik nak ke depan.pastu elok je main sendiri.rasa macam dia teman aku lak just dia main aku siapkan masak sup dialah.kejap je mainnya then tengok ape aku buat kat dapur.sanggup tahan ngantuk coz nak aku tido sama..dengarlah dia sebut 'a..a..'(macammana nak eja ni..hahahaha)..yang penting bunyinya ala2 mama..hahahahaha..tu jela...aku bosan ni..nak tido boleh.
hah pagi tadi abang call no 012 aku cakap ape2 call no 012 coz dia lupa bawak handset P1i 019 dia..hahahahha..macam kelakar je orang macam dia tertinggal handset.tapi persoalannya adakah aku sibuk nak call dia?rasa tak kot!
esok mungkin dok umah je sebab abang kena bertugas ari spai ahad kat PWTC.may be jugak tak dapat g kuantan coz reason dia keta kecik..ingat dapat keta besar rupanya tak..huhuhuhu...aku cakap awal bulan depan dia ada keje kat batu pahat..kalau keta besar so bolehlah anta aku kat segamat.oklah kan.

No comments: