Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 26, 2010

jumaat da..

selamat pagi semua...
arini jumat..suke sangat coz esok dah weekend so its time for faqihah..pastu kemungkinan besar aku halfday arini..hihihihi..so keje2 aku pun dah setel just belum failing je lagi.semalam bos aku masuk so syok ckit coz dah ada keje yang diarahkan buat n ada kawan nak ajak mengumpat berborak..ok setakat ni masih takde isu penting.bos pun tak masuk lagi.kalau dia tak masuk by the time aku nak balik maknanya aku kena call n inform nak balik awal la..oh supervisor yang konon kecik ati dengan aku tu masih tak tegur aku lagi...arghh..lantak ko la..janji keje aku,aku buat dengan betul.ape aku cakap pada dia pun betul..ko tak mau tegur pun takpe coz gaji aku tak luak pun..dah la malas cakap lagi..mood musti baik coz arini jumaat..

No comments: