Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 8, 2010

kisah JB 28/10-31/10

ok kisah ni dh lepas baru sekarang nak story...rasa dh bgtau kot sebelum ni yang aku ke JB sempena persidangan abang.dia keje harus la aku ikut bercuti...hahahahah..pdhal tak ke mana pun..dok bilik je..kan bagus aku reti drive may be blh kot jauh aku bawak qiha berjalan..poor me..:-(
kamis (28/10/10)
pagi tu bawak qiha g klinik then balik umah kemas2kan beg yang dah dikemaskan sikit sebelum ni...keadaan qiha tak membimbangkan maka tengah hari kitorg gerak.cuaca amatlah tak best sebab panas terik.hujan setitik pun takde..so spai dalam pkl6.30 terus check in.malam keluar makan dengan wan shida.hebat tau qiha masuk keta tido spai je terus celik mata.so balik makan abang masih tak abis persidangan..layan tv n qiha.tengah malam bagi ubat qiha muntah kan...abis katil...
jumaat(29/10/10)
qiha masih lagi makan ubat uwek2...pagi tu aku bwk dia turun breakfast then g swimming pool...oh bilik hotel adalah tak best coz aircond hampeh...tak boleh off kalau tak padam terus..tak ke mana2..plan jumpa abang ajak tapi cancel coz qiha masih demam,then abang ajak pun ada keje kat UTM.so dok jela dalam bilik..qiha even syok main tapi bosan.kejap2 merengek..nangis..so just bawak dok tepi tingkap tengok keadaan luar.malam nasib baik abang cancel persidangan maka berjalanlah kami cari makan.ala bukan jauh pun takat ke danga mall yang tak banyak kedai menarik.balik tido.
sabtu(30/10/10)
eh kitorg dah tukar bilik..lagi ok ckit coz nampak spore,ada hot shower yang waternya hot..so nak mandikan qiha senang ckit.hari ni qiha makin kebosanan dok dalam bilik tapi aku nak berjalan pun malas coz hujan..tapi dah tak larat layan qiha maka aku sumbat dia dalam carrier maka berjalanlah kami.plan nak bawak qiha pusing2 sekadar buat syarat..sekali aku tengok qiha ok pastu nak ke plaza pelangi macam senang coz ada jejantas maka berpatah balik ke hotel coz nak bawak beg susu.so cuaca tak berapa panas ktorg ke plaza pelangi..nampak je entrance shopping mall,qiha terus bertepuk tangan.suke jumpa tempat yang selalu dia visit.hahahaha..pusing2 dalam 2jam then balik bilik.
oh tak jadi tido umah nyot sebab hubby dia kata tak selesa ada orang luar nak bermalam kat umah.jadi malas nak cakap banyakla...malam wan bawak g umah apet.macam gathering adik beradik lak coz ada adik n family angah.aku tunjuk qiha syasya syok minum susu sekali qiha tepuk syasya..nasib tak menangis chacha..kasarnyala qiha aku ni..hahahaha
ahad(31/10/10)
berkemas2 n tunggu masa untuk pulang.pukul3 gerak balik...abang ajak singgah angsana tapi sebab qiha baru je lelap so malas la aku nak berjalan...
abisla cite kisah di jb yang tak berapa berjalan pun...hahahaha..sekadar bawak qiha berjalan jauh je...

No comments: