Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, November 3, 2010

my Dear warehouse sales

ok semalam aku g warehouse..sebelum2 ni tak pernah g pun...punyalah excited!hahahaha..aku tau my dear ni ada warehouse sales start dari kamis lepas 28/10/10-6/11/10..so dengan takde duit,dengan abang kata tak senang ingat tak jadila buat lawatan ke sana..tetiba semalam cakap g pukul 4.30ptg.niat aku nk g sana cuma nak beli bedrail ni je untuk letak kat katil bujang.konon kan nak bagi qiha belajar tido sendiri kat bilik sendiri.so far qiha suke dengan dinding bilik dia yg dah padat dengan sticker ABC n glow in the dark..tinggal aku nak beli kipas n lampu tido je then bolehla slow2 budak tu tido sendiri.tapi sekarang dia kalau tido mesti kejap2 nak rasa ada orang kat seblah dia,biasa akulah mangsa..tangan dia cari2 aku then peluk..sweet tapi macam manja pulak.
ok back to the story..patut beli bedrail ni..harga dia RM89.90..tapi sales maka just rM59 je.murahkan tapi tak jadi beli coz dah terbeli bende lain...hahahaha..nasib aku tak bawak duit maka takdelah beli..abang pun tak bawa cash banyak.nak guna kredit kad rugi coz barang2 yang lain dah dibayar.

sebab tak beli bedrail ni maka mestilah ada bende lain yang dibelikan..memang dasar mata tak boleh tengok bende yang menarik terus rasa nak beli semua tapi sayangnya kocek tak ada duit..ham..ham..ham..hampeh!ok aku just beli baju baby gap 1 tshirt (i love mama) baju tido (i love dad),1 busha,1 baju tido takde brand..baju 4pasang ni je dah 50hinggit...mahalkan..murah je kan sebab baby gap kat online dah 20hinggit lebih sepasang.ok yang aku puas ati sebab kain more better compare yang beli kat online.ok tak beli bedrail aper yang aku beli?aku beli ni..

harganya RM129.90 tapi aku berjaya beli dengan harga RM84 je maka lepas ni berjalan tak yah guna stroller yang qiha dah berani panjat tu.hoping dia dapat dok diam2 cos ada belt.abang nampak keta remote control so dia pun beli...RM59..suke hatilah sebab selalu asyik tengok kat jusco..asal nak beli aku larang coz rasa membazir.weekend ni balik segamat so boleh main keta kat dataran..nak main kat umah yang serba serbi bagai sarang merpati mmg xsesuai.tapi malam tadi test juga..qiha takut coz bunyi bising but dalam takut2 nak main juga.berapa total dilangsaikan kat warehouse sales my Dear..baju RM50 + buggy RM84 + keta remote control RM59 = RM193..hampir 2rat jugak ek guna..hahahaha..kayap..!

No comments: