Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, November 24, 2010

JMP 2586

no aper tu???emm..impian hampir menjadi nyata bila kami akan mempunyai keta keluarga sendiri!nampak tak dasar JOHORIAN tu besar..tetap nak jugak2 plat no JOHOR!selama ni gunapakai keta MIL yang dia konon dah tak suke pakai tu.dahlah baru aku tau yang keta tu lama tersadai kat kampung then baru abang amik n sambung bayar n guna.sekarang tiba masanya pulangkan balik pada tuannya.suke dialah nak buat macammana dengan keta tu.yela orang 'kaya' sampai 2biji keta sekali then bising2 tak cukup duit.wadafak!alhamdulilah ada keta yang selesa ckit jadi nanti ape2 boleh bawak abah g kenduri sedara mara dia.selama ni nak harap pertolongan aku susah coz keta daif ckit..nanti adik konvo maka berasalah cuti2 msia sefamily...tak pernah lagi dah bercuti bersama..miss my old time.aper2 aku still kena share dengan abanglah bayar duit keta every month n insurans roadtax aku yang bayar.keta bersama..suke2..so raya nanti bolehlah tumpangkan MIL n SIL family balik beraya kat kampung.tapi jangan harap aku nak tido umah dialah..bagai tetamu yang tak diundang maka langsung tak dilayan!eh keta aper bakal aku guna??tunggu jela next month...dah keluar aku kasi tau eh.sekarang masih dalam proses lagi..hehehehe

No comments: