Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 4, 2010

Qiha demam

aku ni malas cikit nak menulis jadi lambatlah nak story..kih..kih..kih..
qiha demam tapi last thursday (28/10/10)..on that day pun kami nak ikut ayah ke jb..petang rabu tu aku dah rasa dah yang badan qiha demam,kak siti bgtau jugak..so bagi ubat demam malam tu sambil tuam2 kepala dia.okla ilang demam kejap..pagi bangun tengok makin panas maka mandikan dia then bawa g klinik jumpa sama dr.Guna..doctor check memang demam tapi tak serius..so dapatla ubat demam n antibiotik.balik umah cepat2 kemas beg n tengah hari tu kitorg ke JB..alahai memang 10sion coz perjalanan ke sana amatlah panas,tak bertembung dengan hujan langsung!so kamis malam bagi qiha ubat..okla tapi pagi buta bagi makan ubat terus dia muntah..hampeh so pagi2 buta kena la tukar baju.nasib baikla hotel so lantakla..kalau katil aku memamh mengamuklah.jumat tu pun aku bagi ubat dia muntah..ubat demam ok tapi antibiotik tu..tak taula kenapa..tapi sabtu tu aku amik cara baru bagi ubat..aku dok sebelah toilet in case muntah senang..bagi antibiotik dulu baru ubat demam..lucky takde adegan muntah..alhamdulilah jugak petang tu tengok qiha dah makin sihat..so hati lega coz kalau dah baby kalau sakit takat 3ari je..lebih ke g klinik check if anythng happen.
oh sepanjang berada di jb qiha betul2 cranky..tak boleh berenggang dengan aku..either tak selesa dok dalam bilik hotel..atau bosan memerap dalam bilik je..nanti2la aku cite ape aktiviti kami berdua kat jb sementara ayah keluar bekerja..berpersidangan ehh..

No comments: