Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 22, 2010

it's MONDAY

ye isnin yang masih keseorangan di opis.aduhh..bosaaaan duh.best prend pn takde kat ym.melanguklah aku sorg2 dalam opis ni..
ok aper cite weekend korang?aku???sabtu siang hanya di rumah bermanja2 bersama faqihah.mula pk bolehlah masak,kemas umah ckit2 tapi tu hanya impian keje surirumah yang hanya mimpi semata2.qiha ni klu tinggal berdua je kat umah maka tak boleh dok jauh.kena sentiasa dekat supaya dia tak rasa keseorangan.payah betul even dia boleh main dalam pool mainan dia sorang2 tapi jangan harap dia bagi ko bangun g toilet pun.oh sabtu tu abang keje, jaga career exhibition kat PWTC.so aku nak masak menu best pun tak boleh so jangan mimpi nak jadi surirumah yang baiklah bila qiha asyik nak melekap.hangin tau!!
so sekejap2 qiha tanya ayah mana..dalam bahasa dialah.sebab sepanjang ari nampak muka aku je.pastu bila berdua reti plak dia panggil aku mama klu tak asyik ayah..ayah..ayah...aku pun jadi ayah.saja je nak bagi aku sentapkan..hahahaha..petang abang balik dari keje suke atilah qiha umah cukup penghuni.abang tanya nak g jalan tak so plan lepas maghrib keluar ke ioi mall tapi bagi qiha makan dulu pastu abang makan then aku makan maka nak dekat pukul8 baru keluar.ye seperti yang dijangka full parking.jalan2 dengan takde duit masih lagi membeli sepasang baju utk aku,seluar 3 suku short utk abang n 2 pasang baju tido untuk qiha.yang sepasang saiz untuk budak setahun.jalan2 qiha tak mau tido pastu susu just bawak sebotol je.tengok2 nak 10.30 baru balik.nak keluar dari parking memang boleh timbulkan gaduh..malas nak story..geram je.qiha dalam keta terpaksa tido tanpa susu.biasa turun keta dia pasti terjaga tapi kali ni ngantuk sangat kot langsung tak terbangun sampai ke pagi.
hah vocab baru qiha yang buat aku n abang gelak besar.NENEN!dia main nipple abang pastu gigit pastu sebut nenen..hahahahhaah...aku tala la tetet aku kot2la qiha nak menyusu badan balik.abang siap cakap kalau qiha nak nanti ayah cari ubat bagi susu ada balik.wahhh!tapi tak mau lak dia hisap..yang tak menahan tu bila qiha cium..hahaha..nasib baik tak buat2 muntah.sekarang dia punya vocab dah banyak bunyi tapi masih lagi tak jelas..tetap bahasa baby.
sunday is lazy day..so kami hanya dok umh relax2 n tido.

No comments: