Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 18, 2010

raya aidiladha

ok ni pestime beraya tanpa balik segamat tanpa atvt menarik.ape aku buat cuti raya?plan bangun awal tak menjadi coz mengantuk..so nak dekat pukul7 baru terjaga n stat berperang di dapur masak rendang daging n sayur lodeh.kesimpulannya aku tak terorlah masak coz rasa langsung tak pure.then masak pulak pumpkin sup untuk qiha.bekal untuk esok2 di rumah mama CT.lunch n dinner qiha aku bg makan nasi impit dengan sayur lodeh je.
siap2 masak rasa malas nak makan so siap basuh n jemur baju qiha aku pun ikut sekali abang n qiha tido kat bilik.2la atvt raya kami..TIDO!hahahaha..plan nak berjalan g subang g pasaraya ape tah yang aku nampak masa g open house en.faiz (opismate abang).dah syok tido maka tak ke mana lah kami.puas tido mandi,siap2 g giant taman equine..jalan2 ctu je cukup.pestime jalan2 qiha tido dalam buggy dia.
sebab qiha tido maka merasalah makan kek sepotong kat secret recipe dengan aman.qiha bangun then bagi main kat playground free kat giant 2.oh dia sangat teror main keta goyang2 n aku ajar tekan button mana bila dah stop.cute je dia pegang n pusing2 stereng tu.kih..kih..kih...tulah cite raya.ohh...pagi tadi bukak FB then nampak shida tulis dia korbankn sup tulang untuk aku..makna tahun ni tak merasa aku makan sup tulang yang best hasil tangan mak.huhuhuhuhu..

No comments: