Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, May 16, 2011

aktiviti hari minggu may 15

dah puas mandi...tak tau la qiha puas main air ke tak sebab kitorang ajak mandi tukar baju dia follow jer...nasib takde adegan melalak ke aper...so bawakla qiha g mandi n tukar baju...aku pun tukar sekali...ada sikit tak selesa coz toilet bersih tapi macam sukar nak tukar baju...pada aku tau..orang lain may be ok je kot.tah ek...macam takde bangku nak salin baju..tah la susah nk describe...tapi bilik mandi ok..air kuat...

so siap mandi ajak abang g alamanda..lama tak berjalan ke ctu kan...ok ni ada sikit kelakar...sebenarnya kitorang keluar umah pagi tu TANPA mandi..hahahahaha...so nak tak nak lepas kami bersiap abang pulak mandi..macamla kat umah takde air kan..hahahaha..sementara abang mandi aku bawak qiha balik keta coz dia nak susu..haus tekak masa mandi kan..

dah siap ahli keluarga kecil kami mandi so terus ke alamanda...tempat pertama dituju adalah toyRus..tak beli aper sekadar buat lawatan muhibbah.hehehhehe..then g cari makan...kali ni makan kat food court...ikut ati macam nak makan kat nandos tapi tah ek..rasa malas pulak...tetiba tekak rindu nak telan kek SR...aiyokk...selera besar tapi kocek ala2 lembab basah (klu kering parah plak)hahahahaha..

dah puas makan jalan2 sekali tah macammana stop kat 1 kios qiha main2 langgar meja kios tu..terus melalak..kuat jugak bunyi...terus pujuk nasib baik cepat diam..terus tak jadi ajak qiha main kat play ground sebelah parkson...terus balik...kalau main nanti tah ape jadi plak kang.dalam keta pun qiha ngamuk2...so aku dah syak dia nak tido...tapi demi aku pun nak tido lena bila spai umah...so asal qiha nak lena aku ajak dia tengok luar...hahahahaha..rela dia mengamuk dalam keta dari dia tido coz kang dia tido dalam keta balik umah segar sapa nak jaga...akhirnya berjaya bagi tahan mata..lelap masa aku nak bukak pintu umah...so letak atas katil...sama2 kitorang berlayar..

malam aku masak sup sayur...makan dengan bihun..menu mudah n tuntas...



ni gambar masa dalam toyRus...rambut qiha macam buruk je aku ikat...cuba tengok kak ct yang ikat...alahai comel n cantik jer dia buat...takpe aku salahkan sikat...sikat qiha tinggal kampung jadi susah nak ikat...heheehhehehehe..maka tamatla hari minggu yang terisi dengan aktiviti bagi qiha hepi.ok nak balik.

No comments: