Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, May 3, 2011

percaturan Tuhan itu tepat

kan last time aku bagitau mak warded at hospital kan...so jumaat tu aku balik kampung alhamdulilah bila g hospital mak dah boleh discharge...cuma yang tak bestnya sebeban ubat kena bawak balik untuk mak makan..sian plak...

jumat tu aku gerak balik kg..pastu terus ziarah mak kat hospital..bila mak nampak aku masuk dia dah nangis...makin nangis bila aku suruh qiha salam n cium mak...mak cakap kat qiha yg dia sakit...aduh nasib baik dalam bilik mak ada angah,kak idah,n ateh so aku takdela nak nangis..tapi bergenang jugak airmata..petang tu mak dah discharge...tapi pilu jugak hati tengok tangan mak lebam kesan kena cucuk jarum ubat kan..dah kat umah nampak mak lebih tenang berbanding kat hosp...petang tu adik bongsu aku balik sekali lagi mak nangis...malam tu bermula la keseksaan mak nak makan sebeban ubat...

tapi alhamdulilah percaturan hidup yang Tuhan tentukan untuk mak cukup adil n tepat...even shida terpaksa meneman mak 2malam kat hosp tapi sekurang2nya dah nak hari minggu jadi anak2 balik umah untuk jaga mak...dengan adik yang tak sure nak balik bila...jumat petang dah sampai...

semalam mak dah berurut so dalam kekalutan aku nak balik tu...mak dah selesai berurut n nampak la yang badan mak dah makin bertenaga balik...alhamdulilah....mak makin sihat....hati aku tenang ckit...cuma berharap mak terus jaga makan n makan ubat ikut jadual...

p/s: sori takde pict ketika mak sakit..tak sanggup aku nak tayang gambar mak yang keuzuran...

No comments: