Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Monday, May 23, 2011

punya la lama

punya la lama tak menulis...sebab takde idea nak story aper..yela life aku bukan interesting sangat...weekdays just g keje balik keje...booooring....hahahahaha...lagipun opis aku mana ada staff lain melainkan aku n bos aku..so kalau dia tak datang maka tak bersuara la...takde teman bercerita macam2...even lain bangsa tapi bagi aku ok je berbual...janji jangan terlalu cakap pasal bangsa dah la...hahahaha..

emm..weekend tak ada aktiviti menarik..just lepak2 umah pastu berjalan2 dekat2 umah macam jusco n giant jer...nasib la umah dekat dengan kemudahan makan angin..hahahaha...oh qiha weekend tu tepat jam 11pagi dia akan automatik lelap..then pukul5petang dia bantai tido lagi...yang herannya dia tido sampai nak pukul7..tak tau la aper yang letih sangat.tapi takpe aku pun amik kesempatan tido sekali...

malam tadi pesan abang turun bawah beli tomyam so aku just masak telur dadar n sambal ketuk..aku tunggu punya lama tak jugak sampai umah..rupanya dia menyinggah kat orang jual kasut crocs...dia rembat satu..lepas makan malam maka kami berjalan kaki menuju ke bawah tengok kasut aku lak...so dapatla satu...malam tadi beli..pagi tadi dah rasmi..lupa snap gambar..nanti aku dah snap aku tunjuk kat sini eh...

No comments: