Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, May 31, 2011

selamat pagi

wah dah 31 Mei eh...nak masuk Jun dah...hahahaha....dah nak dekat 2 tahun dah life aku as a wife..any plan for celebration???jawapannya..TIADA...kalau boleh malas pikir...kenapa, mengapa biar aku sorang yang tau...

oh semalam petang amik qiha dia tengah tido..so biarlah dia lelap sementara aku borak2 dengan kak ct..emm...balik umah tu aku ingat nak terus start masak sekali qiha buat ragam..salah cikit nangis..ada je tak kena dengan dia melalak..geram jer...tu la ciri2 tak cukup tido kot so sume tak kena...ikut ati tak mau pujuk tapikan..memeritkan telinga aku dengar..lagipun nak pujuk tak la lama sangat...dah ok baru aku start masak...

oh menunya sotong lebar masak sambal..sayur campur...oh berjaya jugak aku masak sotong tu..dah lama sangat dah aku tak masak coz dulu masa bujang aku masak mesti akan termasin..aku pun tak tau kenapa..padahal bahan2 secukup rasa jer...malam tadi masak dengan penuh debaran..hahahaha...takut tak sedap jawabnya nak kena goreng telur jawabnya..


rindu masa qiha kecik2...tak lasak sangat,makan aper yang kite suap so nampakla debab cikit pipi tu...tapi sekarang pun aku suke even dah tak tembam macam dulu tapi dia sihat & cerdas...emm..ni ape ke hal la pagi2 dah rindu kat qiha...aduhhh lambatnya nak tunggu petang..hahahaha

p/s: previous entry sebenarnya post in monday tapi tak sempat publish so tadi je aku publishkan...malas nak edit2...

No comments: