Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 26, 2011

khamis pagi

oh dah khamis yek...aku ni dah blur dah hari n haribulan bila masalah tempat keje bagai takde any good progress..kepala dah pening pikir ni...bos pulak dah jarang ada kat opis...kalau ada kejap jer dia masuk so kebosananlah aku sorang2 dalam opis besar ni..tak tau nak buat aper..nak tengok tv rasa takde aper yang menarik pun...huhuhuhuuhu....

nak cakap ni...maybank2u ada problem ker?pagi ni aku bukak tak boleh la...dah la arini semangat nak bayar duit untuk potty training pants qiha...pastu semangat makin bertambah nak beli sandal cantik untuk qiha...oh therapy yang best membeli + belah online...hahahahaha.....dalam takde duit sangat pun masih tak serik nak bershopping dengan bontot lekat kat kusi...hahahahaa....10sion wei...


tengok goggle chrome aku tak jumpa maybank2u...aku bukak pakai IE pun sama...diorang tak jumpa m2u...emmm mbb tengah nak update security ker ek...aku ada try bukak cimbclick...boleh plak..tapi aku nak guna m2u la....huaaaaa...apahal yek...

1 comment:

HistoricChartPower said...

Maybank2u down lagi hari ini...Maybank punya IT memang tak boleh pakai. Tak macam Maybank2u, CIMB biasanya stable.