Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, May 24, 2011

tentang fb lagi..

MAAF....NI ADALAH POST YANG MENGALAKKAN RASA AMARAH PADA YANG BACA..SEBAB BUNYINYA AKU TAK PUAS ATI PADA SESEORANG....

ni facebook aku punya wall....nampak tak wall orang yang aku highlite kan???hah tu fb biras aku...fb laki dia yang merangkap adik ipar aku dah takde dalam friendlist aku lagi dah...he already unfriend with me coz i delete pict of his sibling that his wife klik 'like'..padahal gamabr tu dari album gambar fb aku...tak puas ati la tu..lantak la..

ok isu sekarang bukan sapa kawan sapa..sapa dah tak kawan sapa...actually biras aku ni dah lama dah hide wall dia dari pandangan mata fb aku kerana tak puas ati dengan teguran aku...tapi tetiba bukak fb aku..jumpa wall dia appear..heran jugak..so aku klik la fb dia but masih jugak seperti dulu...(wall still hided from me)


hah macam ni fb dia...teror tak dia setting tapi aku pun follow cara dia..set hide wall...issue nya sekarang aper tujuan dia tulis wall like that than tunjuk pada aku...gagah tu ubah setting nak bagi aku baca semata2...heran kan...so aku bukak satu lagi acct fb iaitu milik qiha...sebagai mak,aku punya authority yang aku buat sendiri menguruskan fb qiha lagipun aku yang create acct fb qiha tu...hahahhaha...ye qiha ada fb yang dalam tu hanya kawan2nya adalah adik beradik aku jer n beberapa teman rapat.tapi aku create fb qiha sebab nak letak gambar qiha supaya tak penuh dalam fb aku...


tengoklah dengan authority yang aku buat sendiri terhadap fb qiha langsung tak appear wall post biras aku tu...oh biras aku tu pun hide wall dia pada fb qiha coz dia tau aku yang urus fb qiha...yang jadi aku musyikil sekarang..aper tujuan ayat dia tu...dia tujukan pada aku ker??

bukankah kita sudah tak baik lagi dah...ye aku dah serik berbaik dengan ipar duai pun kerana sikap ko tau tak biras...????tak baik dengan orang tu..ajak aku kutuk2..pastu ko tak puas ati dengan teguran aku tentang peninggalan harta arwah ayah until ko ungkit sampai perkara yang bukan dalam perbincangan....hinggalah pada bantuan yang telah aku hulur pulak tu...bagai ko nak menuduh aku ni tak ikhlas membantu.tapi bila ko dah takde kawan nak berbaik...ko berbaik pulak dengan orang yang ko dah tak suke tu, yang dulu ko kutuk giler...pandai mulut ko bercabang2 kan..

so dari kata2 ko dalam fb tu ko tujukan pada aku ker??aper maknanya??ko nak cakap aku ni takde ilmu ker..ke cetek ilmu...wei dah tak baik, tak bercakap even dok sebelah2 pun ko masih nak mengata@mengutuk aku ker....aper masalah aku pada ko sebenarnya?may be sebab ko mulut je nampak baik...kelakuan elok..tapi hati busuk tu...so sampai sekarang dah nak setahun kwin ko tak mengandung n beranak lagi...tapi perut buncit sampai orang sekeliling sangka ko pregnant...belajar agama tinggi pun tak guna tapi sendiri pun tak berapa nak mengamalkan...ilmu tinggi jadi cuma sekadar rutin hidup..

sorryla even permasalahan antara ko n aku ni hanya aku n ko je tau puncanya..tapi aku yakin mulut ko tu takkan tutup n akan bercerita pada sume..cuma satu je aku nak pesan..jangan sampai ko menguji kesabaran aku..jangan ko buat mulut aku ni mengeluarkan kata2 sebab sekali aku bukak..aku akan dedahkan segalanya...kenapa mengapa ko baik dengan orang itu ini..kutukan ko tentang dia,dia..dia...

p/s: amarah pada ko adakalanya boleh aku ignore coz ko not in front of me..tapi jangan nak bangkitkan kemarahan aku dari jauh..kalau rasa tau mau aku tunjuk belang n menjadi mulut jahat..citekan sume buruk ko eh.sekian



No comments: