Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 5, 2011

wah....dah khamis dah...tak sangka cepat masa berlalu...hahahaha..padahal sebab isnin cuti so pendekla ckit hari bekerja...ye dak?oh keadaaan mak dah makin2 pulih...alhamdulilah...syukur sangat2..cuma masih lagi makan bubur...dah mula muak makan ubat...

oh masa mak urut tu..akak yang mengurut tu kata dah keluarkan 'bende2' yang dok tinggal sekali dengan mak..harap2 betul la...nak mak betul2 sihat..sesungguhnya sihat...bolehla aku nak berbual n mengadu ape2..yela selama ni..lebih dari 23thn aku membesar dengan zahir mak di sisi tapi batinnya seperti tiada mak...susah nak jelas, hanya orang yang pernah mengalami n mengenali aku paham aper maksud aku...yang penting bila mak dah betul2 sihat ni harap2 tiada lagi aku dengar kata2 menguris hati dari orang sekeliling yang tak tau cite di sebalik ketidaksihatnya mak..ni suke2 kata mak giler...menguris rasa wei...sampai aku pun tak berminat nak bercampur dengan jiran tetangga...

bila mak dah sihat so senang aku nak mengadu macam orang2 lain biasanya buat...ada masalah ckit mengadu kat mak..oh aku teringin nak mengalami keadaan macam tu...teringin sangat...rindu nak merasa...ingin ada tempat mengadu bila masalah tak boleh nak selesai..selama ni asyik pendam je...tahan amarah..hahahahaha...
tak mau cite lagi...ayak mata dah bergenang..simpati dengan nasib diri...

No comments: