Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, May 24, 2011

KRR & ikin

ahad tu kitorang g makan kat cni... 
saja jela lama tak makan kat ctu...tapi just order 1 set Roasted ½ chicken with 3 side dishes & 1 Kenny’s Home-made Muffin. so dishes tu amik dua nasi n 1 macaroni cheese untuk qiha.kali ni makan dengan bijak bukan tamak macam selalu..hhahahaha...tapikan bila order sampai macaroni nya takde...ada ke patut letak mased potato...so mintak la macaroni...dapat semamgkuk so untuk qiha makan.sukenya dia...makan abis semangkuk kecik tu...


so abang cakap la qiha bagi ayam tak mau...macaroni cheese suke makan...muahahahahaha....dah aku ajar dia menu sedap tu so kompem la dia suke...tapi tula sekarang qiha dah tak minat sangat makan ayam...apasal tah..nasib baik jugak dia masih berselera makan..janji makan aku dah senang hati..

malam tadi g pasar borong..aper lain beli lauk basah kat umah la...tu yang weekend makan luar jer...so macam biasa g mana pun kompem qiha akan ikut.dulu kecik2 qiha aku letak dalam carrier..ni dah pandai jalan dia jalan sendiri...puas la dia pegang segala ayam,ikan,udang...balik umah lap badan (ni abang yang buat,aku bz mengemas lauk2 masuk fridge) then tukar baju...yela dah pegang2 sume yang kat pasar lap kat baju...nasib baik qiha jenis bukan pengeli cuma dia penakut dengan BADUT..tapi tak ler aku gunakan badut tu untuk takut2kan dia...aku nak dia jadi berani pada sume bende kecuali Allah..sebelum tu nampak qiha kelaparan yela maghrib tu makan ckit je.biasa kalau aku buat bekal qiha biasa aku akan tinggalkan cikit untuk qiha makan malamnya...so sebab tak masak so suruh dia ratah sup ayam tu je...sedap jugak ati bila qiha makan2 bila aku tanya sedap ke tak dia cakap 'sedap' ..

tadi lunch hour keluar opis sebab ikin ajak jumpa minum2 kejap..wah dah makin besar perut dia...baby dalam perut pun dah 3.4kg...emm lagi 2 3minggu dapatla dia baby boy.tak sabar nak kenalkan dengan qiha.so lepas ni adalah dia kawan....makin syok melepak dengan ikin coz salah satu topik mesti pasal anak...cakap pasal ikin, kemungkinan besar zue (my another besties) tak jadi datang weekend ni...but next week dia datang.lama dah tak jumpa minah tu coz she at penang..bila aku n ikin dah berkwin n ada family ni selalu pk bila la turn zu nak datang...


No comments: