Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, May 31, 2011

wikend tu

ok dah petang baru ada mood nak menulis kat sini...bukan aper mood tak ok sangat...may be because period kot..dulu bolah tahan emosi but tis time tak boleh..rasa asyik nak marah jer...tak tau kenapa...hahahaha..

wekend tu tak banyak sangat aktiviti best coz abang keje...sabtu sepanjang siang kami 2 beranak dok dalam umah..jenuh nak melayan qiha..suruh tido tak mau..nasib jumaat tu aku cabut awal so sempatlah nak sapu n mop lantai...so weekend mengadap jela qiha tu...sabtu tu puas aku paksa dia tido coz aku dah ngantuk n nak bagi dia nanti segar bila petang ayah dia bawak kitorang keluar berjalan nanti.paksa2 last tido gak..jadi dapatla aku tido dengan aman kalau tak kejap2 terkejut coz tah aper jela yang qiha buat naik turun katil...

petang sabtu tu tak tercapai impian nak ke karnival hari belia...tapi ke alamanda coz bos abang belanja makan stimboat kat johnny's..dah puas makan anta la pekeje PKS(pekerja khidmat singkat) opis abang kat puchong..nak balik qiha dah tido dah...biasa balik umah dia akan lelap kejap then bangun..manatau malam tu tido terus..tah ape yang letih tah...takpe senang aku nak jaga..

oh ahad sebab 1st day period maka mood memang tak ok...sementara nak tunggu abang balik bawak kitorang g karnival..memang banyak kali aku hangin dengan qiha...so ilang sabar aku marah la..kuatkan suara pastu mula la drama queen tu nangis2 then suruh aku peluk..tah la kenapa la tis time period aku tak boleh kontrol emosi..asyik nak marah jer..

dalam pukul3.30 tu kami ni ikut ayah g keje..asalnya aku nak naik tram pusing sendiri dengan qiha then g jomheboh ke tempat makan ker tapi kan..cuaca amatlah panas..tak macam sabtu tu..ada hujan kejap n petang redup.so bermain la kami dalam bangunan tempat job fair tu...agak dah redup ckit aku ingat nak naik tram berjalan dengan qiha..tunggu2 tak jugak lalu..muka qiha dah merah coz kepanasan..so patah balik..makin petang keje abang pun dah takde so kebetulan ada tram lalu maka naik la kami jalan2..spai satu stop point kena turun coz tu untuk VIP..ada VIP nak naik kot...sementara tunggu tram yang lain kami bergambaran...so ni jela gambar yang ada that day..langsung tak berlatar belakangkan aktiviti b program Hari Belia...hahahahaha

dalam tram

tengah menunggu

sengih2 suke..mama yang tak semengah

No comments: