Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 11, 2011

semalam yang tiada

semalam aku Emergency leave...

isnin malam tu receive sms from my SIL bagitau yang pak Ngah passed away lepas maghrib so selasa tu bangun buat bubur qiha then siap2 off to kampung abang kat bukit pasir,muar.sampai time tu dah ramai yang pulang...kitorang sampai pun ngam2 waktu tu orang ramai dah siap kapankan jenazah..so abang sempat tengok muka pak Ngah dia buat kali terakhir...n sembahyang jenazah untuk allahyarham...

nak cite banyak tentang arwah aku tak tau nak describe coz aku tak close pun.yang aku ingat arwah pernah masak nasi beriani gam yang sedap n lazat sangat2..heheheheh..keluarga diorang pun aku kenal gitu2 jer...aku ni kalau abang tak mengajak ke rumah pakNgah jangan harap la aku nak ke sana sendiri...nama pun tak rapat jadi nak bual aper pun tak tau..hiihihihii..

ok itu je nak cite...lebih2 no story...oh sementara nak balik lewat petang tu sempat berjalan kat bandar muar n terjumpa 1 kedai bundle baju baby...tak silap aku namanya hani bundle...baju2 bundle...nak kata menarik tu takdela coz 2nd handed cloth kan..tapi okla boleh jugak beli baju untuk pakai kat umah,orang kata baju basahan..ada jugak baju yang baru n lawa...so dok kedai bundle pun abis rm105..hahahaha..so bayangkan kalau membeli kat shopping mall...tu yang aku cuba menahan diri dari membeli baju qiha...tiap kali nak membeli je aku less motivatedkan diri..ingatkan diri yang qiha dah banyak baju so takdela aku membelah duit aku untuk qiha.ok la tu je.

No comments: