Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 25, 2011

my Faqihah

ok ni sume adalah gambar fresh pagi tadi...minah ni tetiba bangun awal balik..pukul6.30pg..biasanya pukul7 baru sedar...masa tu aku tengah syok nak mandi tetiba pintu bilik air terkuak...ye aku memang masuk toilet jarang nak kunci...hahahhaa...heran jugak sapa pulak yang tolak..sekali si kenit ni yang buat..nak tak nak ajaklah masuk sekali..dia jadi penonton aku mandi ye...dia memang biasa jadi penonton..kalau mamact dia mandi pun kena bawak sekali kalau tak dia ketuk2 pintu..tak pun mamact tak senang hati dia sorang2 kat luar tah aper buat...hahahaha

ada sekali aku suruh dok diam2 masa aku mandi..dia ikut turut serta main air tapi pagi tadi aku suruh dia dok kat atas besen, baik je dia dok diam tak bergerak..may be sebab baru bangun so mood masih belum datang lagi..so aku dapat bayangkan la macam tu jugakla agaknya bila dia dengan kakct..hahahaha...

dah siap mandi, nak bersiap plak..so angkut masuk bilik baju..oh umah aku ada 3bilik tido..so satu memang bilik kami anak beranak tido..satu tu bilik kecik untuk qiha tapi tak ajar pun lagi dia tido sendiri..kebetulan aku memang ada katil bujang jadi bentang katil tu..so biasa ayah dia yang membuta kat citu..tak pun kalau ada tetamu datang so tido bilik qiha..1 bilik lagi memang khas untuk bersiap so dalam tu adala almari baju,iron sume..termasuk ampai untuk sidai baju...eh dah kelain plak...samb cite

so masa bersiap ni kira qiha dah makin celik n segar..so mula2 suh dok atas kusi dia okla..bila aku dah bukak gerobok,dia pun turun dari kusi n nak bersiap jugak..may be dah biasa tengok aku pkai lip balm so tula yang dia balun...dah rosak dah lip balm aku..malas nak beli baru pkai jela selagi daya...qiha pun ape lagi bersolek la dia...ni gambar dia aku amik pagi tadi...TAPI sorryla kualiti gambar tak elok..gegar sebab tangan maknya tak reti dah pegang camera..hahahaha...

ni masa mula2 masuk bilik aku suh dok atas kusi..elok je aku amik gambar dia nak senyum...

nampak atas mulut nampak merah2..dah sapu lip balm tu

ni muka lepas baru turun dari kusi,kat tangan dah ada lip balm

muka pasrah sebab aku kata nak amik gambar , jangan gerak2..nampak yang gelap kat belakang tu..hah tu bilik yang sepatutnya bilik qiha tapi ayah dia suke membuta kat ctu.

ni lepas dia tonyoh lagi lip balm kat bibir

korek2 lip balm then guna jari tonyoh kat bibir

nak tutup lip balm tu..

ok sekian kisah pagi ni...


No comments: