Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Friday, May 6, 2011

bangun pagi-pagi

jumaat..nampaknya esok adalah weekend...yahoo..syoknya cuti...hahahaha

sekarang ni..dua tige menjak ni qiha kompem akan bangun pagi pukul6.30 pagi...tak tau aper yang dikalutkannya tah...bangun2 terus nak turun katil n nak tengok tv...taula sekarang ni aku bagi tengok cite hi-5 kat tv7 tapi masalahnya cite tu pukul7 baru start...yang qiha ni punya semangat bangun awal then baring depan tv sambil diberi minum susu...

semalam masa ayahnya mandi dia nak ikut mandi jugak...so aku cakap kalau arini dia bangun awal jugak aku bagi dia mandi pagi...so semangatla aku masak air demi nak mandikan anak di pagi hari...syokla dia berendam dalam air suam pukul6.45 pagi...dah puas mandi..aku siapkanla dia...sambil bagi tengok tv...bila turn aku nak bersiap dia pun nak ikut jugak masuk bilik.berkenan dengan lip balm aku so malas nak dengar dia nangis mengada n merajuk bagi jela main lip balm tu...dia siap sapu kat bibir...ala2 nampaknya anak aku ni kaki melaram...hahahahaha...nanti makin besar ada harapan la berebut barang make up dengan aku..nasib baikla mak ko ni tak minat melaram dah sekarang nak oii....hehehehehe...

bukan gambar pagi tadi...sekadar menayang rupa budak yang makin cerdik ni...

No comments: