Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 26, 2011

kain ela untuk dijual

selamat pagi buat semua...pagi2 ni mud baik...so marila sekejap cuci2 mata amik mud keje arini..
ni aku tolong kawan aku promote gambar kain ela yang dia jual..cantik n menarik...lagipun dah nak raya kan..banyak koleksi kain dia ada..lagipun semalam pun dia dah amik kain2 baru untuk memenuhi kehendak semua pembeli...oh nama kawan aku tu shikin..dia memang semangat menjual ni..tengok2 ye..ni aku link kan pada facebook dia...

pilih2 kain mana yang berkenan kat citu eh....oh lupa plak..ni aku letak ckit sample kain yang dia ada..dont worry dia memang jual kain yang ready stok...biasa setiap kain paternnya hanya satu..kira limited 1 person 1 kain la..jadi takdela nanti jadi boria plak...beli ye kain kat dia



lawakan kain2nya...ada banyak lagi pilihan kain...kalau ada facebook bolehla search nama dia...shikin sahar..susah2 klik aje nama dia tu...aku dah senangkan keje korang...selamat menjamu mata...

No comments: